Ważne informacje

 

INFORMACJE OGÓLNE


WIZA
Nie jest wymagana dla obywateli Polski.


PASZPORT
Nie jest wymagany. Wystarczy dowód osobisty (ważny min. 6 miesięcy od daty powrotu).


JĘZYK
Bułgarski. W kurortach można porozumieć się przeważnie w języku angielskim i rosyjskim.


CZAS LOKALNY
PL+1. Należy przestawić zegarki o 1 godz. do przodu.


WALUTA
BGN (lew bułgarski). 1 lv = ok. 2 zł


AMBASADA RP W BUŁGARII
1000 SOFIA, ul. Chan Krum 46, tel. 003592 987 26 10


TELEFONY
Telefony komórkowe działają w całej Bułgarii. Koszt połączeń w roamingu w/g stawek operatorów.



IMPREZY SAMOLOTOWE

LINIA LOTNICZA
BULGARIAN AIR CHARTER – samoloty Mc DONNELL DOUGLAS 82/83
www.bgaircharter.com


PODRÓŻ
Lot trwa ok. 2 godz. W trakcie przelotu turystom nie towarzyszy przedstawiciel biura. Po wylądowaniu w Bułgarii turystów wita rezydent bądź upoważniony przedstawiciel rezydenta, który kieruje podróżnych do odpowiednich autokarów. Rozpoczyna się transfer do hoteli.


GODZINY LOTÓW / ZMIANY
Godziny podawane są w czasach lokalnych. Mogą ulec zmianie. Około 5–7 dni przed wylotem biuro przesyła komunikaty potwierdzające godziny lotów i odpraw. W przypadku nie otrzymania wiadomości turyści zobowiązani są do kontaktu z biurem w celu potwierdzenia godzin. Z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych okoliczności mogą wystąpić zmiany godzin przelotów.


ODPRAWA / BILETY
Odprawa rozpoczyna się 2 godziny przed planowanym wylotem. Przelot odbywa się na jeden bilet zbiorowy. W związku z powyższym nie wydajemy pojedynczych voucherów (indywidualnych biletów lotniczych). Klienci, którzy podpisali umowę zostają wpisani na listę zbiorową lotu charterowego. Na lotnisku należy udać się bezpośrednio do odprawy okazując ważny dowód osobisty lub paszport. Zalecane jest zabranie ze sobą umowy-zgłoszenia. Na lotnisku jest obecny przedstawiciel biura, który służy pomocą podczas odprawy. W komunikacie potwierdzającym godziny lotów jest podany kontakt do w/w osoby.

BAGAŻ
Dopuszczalny ciężar bagażu wliczony w cenę (przypadający na 1 osobę): 20 kg – bagaż główny oraz 5 kg – bagaż podręczny. Ciężar 1 walizki w przypadku bagażu łączonego np. dla 2 osób nie może przekraczać 30 kg. Bagaż podręczny nie może zawierać ostrych przedmiotów (np. nożyczek), płynów powyżej 100 ml, innych przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa lotu i podróżnych. Przedmioty takie jak: deska surfingowa, rower itp. powinny być zgłoszone w biurze minimum 15 dni przed planowanym wylotem i podlegają dodatkowym opłatom. Transfer sprzętu z lotniska do hotelu i z powrotem obywa się na koszt własny podróżnego. Uszkodzenie lub zagubienie bagażu należy zgłosić na lotnisku i wypełnić formularz zgłoszenia szkody lub zaginięcia.


CATERING
Na pokładzie samolotu są bezpłatnie serwowane napoje: kawa, herbata, woda.


INFANT
Dziecko do lat 2 nie ma oddzielnego fotela, podróżuje na kolanach opiekunów. Infant ma prawo do przewozu bagażu podręcznego o masie do 5 kg.


DŁUGOŚĆ POBYTU
Dzień wylotu i powrotu przeznaczone są na podróż.

 


POBYT / HOTEL

DOBA HOTELOWA
Rozpoczyna się z reguły o godz. 14:00, a kończy o godz. 10:00. W przypadku późnego powrotu do kraju po zakończeniu doby hotelowej bagaże składane są w pokojach dyżurnych lub przechowalni bagażu.


POKOJE
W jednym pokoju istnieje możliwość zakwaterowania od 1-5 osób (w zależności od hotelu). Zazwyczaj hotele dysponują pokojami 2-os. z możliwością dostawek. Na ogół w pokoju znajduje się: łóżko małżeńskie lub dwa łóżka pojedyncze oraz dostawki: fotel rozkładany, łóżko piętrowe lub łóżko polowe. Dostawki ograniczają powierzchnię mieszkalną i tym samym zmniejszają komfort zakwaterowania.

REZYDENT
Uczestnicy imprez pobytowych objęci są opieką polskojęzycznego rezydenta. Po przybyciu turystów organizowane jest spotkanie, na którym przekazywane są ważne informacje dotyczące pobytu. Z racji zakwaterowania turystów w różnych hotelach rezydent bądź osoba upoważniona pełni dyżury w każdym z nich w dniach i godzinach podanych na tablicach informacyjnych lub informatorach biura.


WYCIECZKI FAKULTATYWNE 
Ambit Tour  nie jest organizatorem wycieczek. Wycieczki są organizowane przez firmy bułgarskie, które nie są podwykonawcami Ambit Tour, są obsługiwane w języku polskim. Udział w imprezach jest dobrowolny. Niektóre wycieczki mogą nie dochodzić do skutku np. z powodu złych warunków atmosferycznych lub niewystarczającej liczby chętnych. Aktualną ofertę wycieczek prezentuje rezydent.


INNE
W niektórych hotelach mogą wystąpić okresowe spadki ciśnienia wody lub przerwy w jej dopływie, oraz elektryczności. Z uwagi na strefę klimatyczną na terenie hotelu mogą pojawiać się insekty, o czym należy niezwłocznie zawiadomić recepcję hotelową, która podejmie odpowiednie działania. Dla imprez poza sezonem głównym istnieje możliwość ograniczenia zakresu animacji, niektórych świadczeń (bądź ich brak), dostępu do infrastruktury hotelowej, np. w przypadku złych warunków pogodowych lub małej liczby gości hotelowych.

Formularz kontaktowy

Pozostało znaków:  1500
Nowe zasady dotyczące polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

 

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

 

Co to są dane osobowe oraz jakie dane przetwarzamy?

 

Dane osobowe to każda informacja dotyczącą osoby fizycznej pozwalającą na określenie w sposób pośredni lub bezpośredni tożsamość tej osoby. Dane te są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów, w tym zapisywanych w plikach cookies.

 

Przetwarzanie danych osobowych to operacje wykonywane na danych osobowych, a zwłaszcza zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych. Pozyskujemy następujące kategorie Państwa danych osobowych jak; dane teleadresowe oraz preferencje.

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

 

Dlaczego chcemy przetwarzać dane?

Państwa dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem umowy/wypełnionym formularzem jak i w trakcie wykonania umowy, będą przetwarzane w następujących celach:

 

  • realizacji usług turystycznych
  • prowadzenia działań marketingowych
  • rozpatrywanie wniosków.

 

Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane.

 

Komu możemy przekazać dane?

 

Państwa dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w związku ze zleconymi przez nas usługami, do Touroperatorów, którzy będą realizować rezerwacje o oraz podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazane również do państw trzecich na potrzeby realizacji umowy.

 

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?

 

Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Państwo korzystacie z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgód oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Państwa potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?

 

Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy. Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.

 

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).

 

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.

 

Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.